הצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו וקבלו 35 מתכונים חדשים כל שבוע

לחמניות ממולאות גבינה מתכון הורס

לחמניות ממולאות גבינה

רוצים לקבל מתכונים חדשים ישירות לטלפון שלכם? לחצו כאן והצטרפו לקבוצת הווטסאפ שלנו.

5/5 - למתכון דירוג של 1 חובבי בישול

מצרכים

לבצק
1/2 קילו קמח לבן
כף שמרים יבשים
כפית אבקת אפייה
1/4 כוס שמן קנולה
2 כפות סוכר
1/2 כף מלח
חלבון ביצה (לשמור את החלמון- צהוב)
כוס ורבע מים
קופסא קוט'ג 3%
כוס גבינה צהובה (כוס של הקוטג)
2 כפות גבינה לבנה
חלמון ביצה
מלח ופלפל שחור טחון
לעיטור: שמן זית+אורגנו+גבינה צהובה
180° מעלות עד השחמה קלה, שימוש בכוסות 240 מ"ל כוס זכוכית שקופה או כוס חד"פ חמה.

מתכונים נוספים

לחמניות שום מלאות בגבינות
לחמניות מאפינס וגבינות מתכון מעלף
לחמניות טחינה ותרד מתכון קל

אופן ההכנה

1. בקערת מיקסר: להכניס את כל המצרכים חוץ מהמלח והשמן, כאשר רואים שהבצק מתחיל להתאחד להוסיף את המלח והשמן. כאן אתם תראו שהבצק מתחיל להתפרק ולהחליק מהשמן וזה בסדר גמור (תסתכלו בתמונות האחרונות איך זה צריך להראות), לעבד את הבצק כ8-10 דקות. אם אתם רואים שזה לא מתחבר, תסדרו עם היד שהצדדים יהיו על הבצק ואז להמשיך לעבד עם המיקסר. .
2. לאחר מכן מעט לקמח את שולחן העבודה, להוציא עם ידיים מקומחות/משומנות לעבד לכדור ולהניח בקערה משומנת. לכסות בנייר נצמד מכוסה עם מגבת, ולהעביר להתפחה למקרר. יותר קל לעבוד עם הבצק כשהוא קר, אך אפשרי גם בחוץ. בנתיים אפשרי להתחיל להכין את המילוי שיהיה מוכן, או במקביל להכנה. .
3. לאחר התפחה לקמח מעט את שולחן העבודה לחלק ל4 חלקים, ליצור מכל אחד כדור ולהתחיל לעבוד עם אחד מהכדורים. לרדד יחסית דק ולשים לב שתמיד שולחן העבודה מקומח מיכוון שהבצק דביק, לחתוך פסים כלפי מטה. מלמעלה למרוח את המילוי ולגלגל לרולדה, להניח בתבנית מעט משומנת/עם נייר אפייה וכך להמשיך עם השאר. לזלף שמן זית ולפזר אורגנו, להכניס לתנור שחומם על 180° עד השחמה קלה. כאשר הוצאנו מהתנור ישר לכסות במגבת ולחכות 2-5 ד'ק, זה יגרום לבצק להיות יותר רך. שיהיה בתאבון!❤.

לחמניות ממולאות גבינה: רכות, חמות ומלאות טעמים

הקדמה:

לחמניות ממולאות גבינה הן מאפה מושלם לכל אירוע. הן רכות, חמות ומלאות טעמים נהדרים. הן יכולות להיות ארוחת בוקר, צהריים או ערב נהדרות, וגם פינוק מושלם לאורחים. המתכון הזה קל להכנה ומתאים גם לאופה המתחיל.

שאלות ותשובות:

מה אפשר למלא בלחמניות?

אפשר למלא את הלחמניות במגוון סוגי גבינה, כמו גבינה לבנה, קוטג', מוצרלה, גבינה צהובה מגוררת או תערובת של גבינות. אפשר גם להוסיף למילוי תוספות כמו זיתים, בצל קצוץ, עשבי תיבול או פטריות.

איך יודעים שהבצק תפח מספיק?

הבצק תפח מספיק כשהוא מכפיל את נפחו. אפשר לבדוק זאת על ידי לחיצה קלה על הבצק. אם הבצק חוזר מיד לצורתו המקורית, הוא צריך לתפוח עוד. אם נותרת שקע קטן, הבצק תפוח מספיק.

למה כדאי להכין את המתכון הזה?

המתכון הזה קל להכנה ומתאים גם לאופה המתחיל. הלחמניות יוצאות רכות, חמות ומלאות טעמים נהדרים. הן יכולות להיות ארוחה נהדרת או פינוק מושלם לאורחים.

טיפים נוספים:

  • אפשר להבריש את הלחמניות בביצה טרופה לפני האפייה לקבלת מראה מבריק.
  • אפשר לפזר מעל הלחמניות שומשום, קצח או זרעי פשתן לפני האפייה.
  • אפשר לאפות את הלחמניות בתבנית משומנת או מרופדת בנייר אפייה.
  • אפשר לשמור את הלחמניות במקרר עד 3 ימים.

לסיכום:

לחמניות ממולאות גבינה הן מאפה נהדר לכל אירוע. הן קל להכנה וטעימות להפליא. המתכון הזה הוא קל ומתאים גם לאופה המתחיל. אז למה אתם מחכים? לכו להכין!

מתכון של מוריה.